Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 5

Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 1
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 2
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 3
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 5

 
Түбірлері өзгермей біріккен сөзді табыңыз: [Сегізкөз]
Түбірі өзгеріске  ұшырап біріккен сөздер қатарын табыңыз: [Сөйтіп, ендігәр
Түркі халықтарының ежелгі жазуын табыңыз: [Орхон-Енисей]
Түсіндірмелі салалас сөйлемді көрсетіңіз: [Аяусыз қатаң үкім сол: үш жылға бас еркінен айырды]
Түсіндірмелі салаласты көрсетіңіз: [Құс атаулы аспанда да толып жүр: қарлығаш, ұзақ, қарға, торғай-бәрі де бар]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған бұйрықты сөйлемді анықтаңыз: [Түндікті жауып, есікті түріп қойшы!]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған көп құрамды төл сөзді табыңыз: [- Мың-мың рахмет, атажан! – деді Гүлжан қуанып:  - Дос болса, сіздей болсын. Мен жыламаймын, қуанам]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған көп құрамды төл сөзді табыңыз: [-Шіркін, Ербол! Неткен жақсы едің!-деді Абай ырза болып: - Естен кетпес іс еттің-ау!]
Тырнақша дұрыс қойылған сөйлемді табыңыз: [Абыз: «Қарт ананы жалғыз отырғызу ретсіз», - деп ойладым]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған қаратпа сөзді табыңыз: [Естіп тұрсың ба, Сұлтеке, мына баланың сөзін?]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған қаратпа сөзді табыңыз: [Көп сағындырған ғой, қуатым!]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған қаратпа сөзді табыңыз: [Уа, замана, дауылсың, қыдыра көшкен ауылсың]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған қыстырма сөзді белгілеңіз: [Ол, меніңше, тапсырманы орындап келед
Тыныс белгісі дұрыс қойылған одағайлы сөйлемді табыңыз: [Па, шіркін! Құлайкөк пен Топайкөктің иесі қалай-қалай сөйлейді!]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған орынды көрсетіңіз: [«Тарақ» деген сөздегі «та» буыны – ашық буын]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған сөйлемді анықтаңыз: [Ол үйінде я кесте тоқиды, я кітап оқиды немесе домбыра шертед
Тыныс белгісі дұрыс қойылған сөйлемді көрсетіңіз: [Әкесінің баласы-адамның дұшпаны, адамның баласы-бауырың]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған сөйлемді табыңыз: [Қаршадайымнан қозы бақтым және қабырғам қата қой бақтым, соның бәрінде осы бозторғай серігім болды]
Тыныс белгісінің дұрысын табыңыз: [Бұл кім болды екен, әлде – деп ойлай бастады ұста]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзді анықтаңыз: [- Жақсы кездестің, - дед
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзді анықтаңыз: [Абай былай деді: «Баланың жақсысы-қызық, жаманы-күйік
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзді белгілеңіз: [- Рахмет, ақсақал, қош болыңыз, - деп, меңгеруші бізді шығарып салды]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзді табыңыз: [- Япыр-ай, мықты екенсіз, ақсақал! – деді Байжан]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзі бар сөйлемді табыңыз: [ - Үйлеріңде басқа ересек адам бар ма? – деп сұрады ол]
Алғашқы үтір неге байланысты қойылған, дұрысын табыңыз: Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та, бақыт та қонбайды. [Шартты бағыныңқылы сабақтас]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзі бар сөйлемді табыңыз: [«Бұл - өмірімнің бір ұмытылмас шағы, - деді Алма
Тыныс белгісі дұрыс қойылмаған сөйлемді табыңыз: [Жыршы Қобыланды батыр жырына кіріст
Тыныс белгісі қойылған төл сөзді сөйлемді табыңыз: [- Немене, ақсақал, Спандиярды оқуға әкелдің бе?- деп сұрады]
Тыныс белгісі қойылмаған сөйлемді көрсетіңіз: [Бұл шынында да Нартай біле бермейтін жаңалық ед
Тыныс белгісін қойыңыз: Күн бұлттанды жаңбыр жауған жоқ. [Үтір, сызықша]
Тыныс белгісінің қойылу себебін табыңыз: Дүркіре, бұлт! Күркіре, күн. [Бұйрық раймен қатар келген қаратпа сөз]
Тыныштықты сақтаймыз – тіркесінің байланысу тәсілін көрсетіңіз: [Жалғау арқылы]
Тырнақшаның дұрыс қойылу орнын көрсетіңіз: [«Ана тілі» газеті, «Парасат» журналы]
Тырнақшаның қойылу себебін анықтап, дұрысын табыңыз: Сарқылмас сөзі таудың бұлағындай, Сиқыр сөз көлдің сұлу құрағындай. Жортады желмаядай шал кеңеске, «Осылай болған екен, шырағы-ма» [Өлең ішіндегі төл сөз]
Тіл білімі саласына жататын термин сөзді табыңыз: [Синоним]
Тіл білімінің терминін табыңыз: [Әріп]
Тілдегі жаңа ұғым атауын табыңыз: [Неологизм]
Тіркесті сөздерді табыңыз: [Қара торы]
Тіркесті сөздердің қалай жазылатындығын анықтаңыз: [Бөлек жазылады]
Ұрын...
Ұшып тұрса сымпылдап.
Үйірлі  бастауышты табыңыз: [Жұмысы жоқтық аздырар адам баласын]
Үндестік заңына бағынбай тұрған қосымшалы сөзді белгілеңіз: [Жұмабаев]
Үндестік заңына бағынбай тұрған сөзді көрсетіңіз: [Жансүгір]
Үндестік заңына бағынбайтын қосымшаны табыңыз: [-кеш]
Үндестік заңына сай сөзді белгілеңіз: [Ұлытау]
Үнді дауыссыздан басталып, үнді дауыссызға айналған сөзді табыңыз: [Мен]
Үнді дауыссыздар қатар тұрған сөзді табыңыз: [Ойлан]
Үндіден басталып, үндіге аяқталған сөзді табыңыз: [Мен]
Үстеу қатысқан қатарды табыңыз: [Ұлпан биыл жетіде]
Үстеуден жасалған қос сөзді көрсетіңіз: [Жата-жастана]
Үстеуден жасалып тұрған туынды үстеуді табыңыз: [Соншалық]
Үстеуден жасалып түрған туынды үстеуді табыңыз: [Осыншалық]
Үстеудің байланысу түрін табыңыз: Әлгінде келіп кетті. [Жанасу]
Үстеудің қандай сөйлем мүшесі қандай екенін белгілеңіз: Ол биыл елуге толды. [Пысықтауыш]
Үстеудің мағыналық түрі мен сөйлемдегі қызметін анықта: Әнуар бірден ойынды тастай салды. [Сын қимыл үстеуі, пысықтауыш]
Үстеудің сөйлемдегі қызметін белгілеңіз: Үйленгенін естіп, әдейі құтты болсын айту үшін келген екн. [Пысықтауыш]
Үтір дұрыс қойылған жерді көрсетіңіз: [Қына тасқа бітеді, білім басқа бітед
Үтір дұрыс қойылған жерді көрсетіңіз: [Не әскери мектепке, не химия институтына түсед
Үтір қайсысына тән көрсетіңіз: Менің ойымша бағытымыз дұрыс. [Қыстырма сөз]
Үтірдің қойылу себебі, дұрысын белгілеңіз. Тыңдашы, балам, нағашыңды! [Қаратпа]
Үтірдің қойылу себебі, дұрысын белгілеңіз: Балалары, біз, тірі тұрғанда апам кедейшілікті ойлайтын кісі емес еді. [Айқындауыш]
Үтірдің қойылу себебін айтыңыз: Уай, шіркін, ән деп осыны айт! [Одағай]
Үтірдің қойылу себебін белгілеңіз: Ұлжан енесіне бағана, Абай ұйықтап жатқанда, бар жайды айтқан. [Айқындауыш]
Үтірдің қойылу себебін табыңыз: Сайра да зарла, қызыл тіл, қара көңілім оянсын.
Хабарлы сөзді табыңыз: [Сағат шырылдады]
Хабарлы сөйлемді анықтаңыз: [Білім адамның қанаты]
Хабарлы сөйлемді көрсетіңіз: [Аман қос үнінен оянып кетт
Хабарлы сөйлемді көрсетіңіз: [Армандар үйге соқты]
Хабарлы сөйлемді көрсетіңіз: [Балалар далада ойнап жүр]
Ауызекі сөйлеу стилін табыңыз: [Ей, рас, соған озімнің де таңым бар]
Хабарлы сөйлемді көрсетіңіз: [Күләш – белгілі әнш
Хабарлы сөйлемді табыңыз: [Бір топ елік жайылып жүр]
Хабарлы сөйлемнің ерекшелігін белгілеңіз: [Іс-әрекеттің белгілі бір шақта жүзеге асатындығын білдіретін сөйлем]
Халықаралық терминдер тізбегін белгілеңіз: [Химия, атом, шахмат]
Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемді белгілеңіз: [Ол заманда ұл балаға бас кеспесе, қан төкпесе, ат қойылмайтын ед
Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Жаңа жұмысшыларға қатерсіздігін ұғындырмайынша, шахтаға жіберуге тыйым салған]
Шартты бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Ұрыста қару жарақ қандай қажет болса, өмірде тілім де сондай қажет]
Шартты бағыныңқы сабақтасты көрсетіңіз: [Жаңа жұмысшыларға техника қауіпсіздігін ұғындырмайынша, шахтаға жіберуге тыйым салынған]
Шартты бағыныңқы сөлемді табыңыз: [Бір елді бір ел жақсы білсе, жақсы өнегесін де алар ед
Шешенге ең қажетті қасиетті табыңыз: [Сөзге тапқырлық]
Шешендік сөздің әсерлілігін арттыратын тілдік сапаны белгілеңіз: [Айшықты сөздерді мол қолдану]
Шығыс септігі сөздермен тіркескен септеулік шылауларды табыңыз: [Кейін, соң, гөрі, әрі, бер
Шығыс септіктің көнеленуінен қалыптасқан үстеуді белгілңіз: [Шалқасынан]
Шылау қатысқан қатарды табыңыз: [Қайрат(пен) ақыл жол табар]
Шылауды көрсетіңіз: [Қарағым-ай, солай ма еді?]
Шылауды табыңыз: [Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек]
Шылауды табыңыз: [Шыдай алмай Құртқа қыз және де ашты есікт
Шылаулар арқылы байланысқан қатарды табыңыз: [Естіген жаңалығымыз туралы оңаша отырып ақылдасамыз]
Шылаулы қатарды табыңыз: [Ғана, сайын, әр
Шылаулы сөз қызметін белгілеңіз: Табиғаттың өзі-ақ адамға алуан түрлі сабақ бергендей. [Бастауыш]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Адамға адамды жанастыратын тіл - ау]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Аздан соң Ербол Абайлардан бөлініп кетт
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Айтпай тұрып сүйінші бере ме екен]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Қазір радио арқылы орталықпен сөйлеспек]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Қызметін істесе де қарайласқысы келмегені ғой]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Мәліктің сапардан келгеніне жарты-ақ сағат болған-ды]
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Өйткені ол сәл ширақ басып, бізден озып кетт
Шылауы бар сөйлемді көрсетіңіз: [Телі мен тентек қайда да бар болатын]
Шылауы бар сөйлемді табыңыз: [Әңгімені келістіріп-ақ айтасың]
Талғаулы жалғаулық арқылы байланысып тұрған біріңғай мүшелі сөйлемді табыңыз: [Ол я бөлең, я жиенің - әйтеуір саған ұқсас ед
Ыңғайлас мәнді жалғаулық шылауды көрсетіңіз: [Жаз(да), тез апрып бер]
Ырықсыз етіс жұрнағы жалғанған қатарды табыңыз: [Салынды, желінд
Ырықсыз етісті табыңыз: [Әсем ән айтылды]
Интонация арқылы байланысқанда қойылатын тыныс белгісін табыңыз: [Сызықша]
Ырықсыз етісті табыңыз: [Су төгілд
Ілгерінді ықпалды көрсетіңіз: [Көкбай]
Ілгерінді ықпалды табыңыз: [Көре кел]
Ілгерінді ықпалды табыңыз: [Тілеуқабыл]
Іс-қағаздар стилін көрсетіңіз: [Құжаттар, бұйрықтар, анықтамалар]
Іс-қағаздары мәтінінің стилін анықтаңыз: [Баяндау]
Эмоционалды, бейнелі, экспрессивті сөздер мол қатысатын стиль түрін анықтаңыз: [Көркем әдебиет]

Дата: 2012-03-09 Просмотров: 8609 Загрузок: 8 Язык: на казахском языке

  • acril 18 April 2012 00:00
    через поиск Готовая шпаргалка по казахскому
    Ответить
  • жанел 10 October 2012 00:00
    какя скука мне нужно узак карга сипаттама
    Ответить
  • жангелди 02 June 2013 23:22
    азгантай екен!
    ент тапсырушыларга саттилик!!!
    Ответить
  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: