Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4

Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 1
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 2
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 3
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 5

 
Септеулік шылауларды көрсетіңіз: [Өмір бір орнында тұрмайды, онымен бірге ілесу керек]
Септеулік шылаулы сөйлемді көрсетіңіз: [Бұдан кейін қарсыласудан ештеңе өнбейд
Септік жалғаулы сан есімді табыңыз: [Сағат 5-тен кейін жиналыс басталды]
Септік жалғауында тұрған жұрнақтарды көрсетіңз: [Сегіз]
Септік, тәуелдік жалғаулар арқылы байланысу тәсілін белгілеңіз: [Жалғаулар арқылы]
Синоним болмайтын сөздер қатарын көрсетіңіз: [Бағлан, бағдар]
Синоним емес сөздерді көрсетіңіз: [Нұсқа, нұсқау]
Синоним сөздер қатарын көрсетіңіз: [Қулық,сұмдық, арамдық]
Синоним сөздерді көрсетіңіз: [Қасақана, әдейі, жорта]
Синоним сөздерді көрсетіңіз: [Сатан ашқарақ, қомағай, тамақсау]
Синоним сөздің тізбегін табыңыз: [Сағыныш, алданыш]
Синонимдер қатарын белгілеңіз: [Айлакер, қу]
Синонимдес сөздер қатысқан тіркесті анықтаңыз: [Қомақты саба, ауқымды іс]
Синонимдік қатарды көрсетіңіз: [Қоқан-лоқы көрсету, қорқыту]
Синонимдік қатарды көрсетіңіз: [Ымырт жабылды, көз байланды, кеш түст
Синонимдік қатарды табыңың [Жаратылыс, табиғат, дүние]
Синонимдік қатары бар топты көрсетіңіз: [Әдемі, сұлу, көркем]
Соңғы жылдары шешендік сөздерді жинап зерттеп, танытуға үлес қосқан ғалымды табыңыз: [Б.Адамбаев]
Сөз аралығындағы кейінді ықпалды табыңыз: [Теңіз суы]
Сөз арасындағы кейінді ықпалды табыңыз: [Қара ала сиыр]
Сөз түрлендіруші жұрнақты көрсетіңіз: [-ырақ,-ірек]
Сөз тіркесін көрсетіңіз: [Талпынған бала]
Сөз тіркесіндегі фразеологизмді табыңыз: [Тісін қайрау]
Сөз тіркесінің байланысу тәсілін көрсетіңіз: Жұқа кітап [Орын тәртіб
Сөздер мен сөз тіркестерінің бірізді, дұрыс айтылуын қамтамасыз ететін ережелер жиынтығын белгілеңіз: [Орфоэпия]
Сөздердегі жалпы есімді табыңыз: [Адам]
Сөздердің бірігуі арқылы жасалған сөзді белгілеңіз: [Баспасөз]
Сөздердің қайталануынан жасалған үстеудің түрін және сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Көз алдымызда түрлі нәрселер тез-тез алмасуда. [Мезгіл үстеуі, себеп пысықтауыш]
Сөздердің септеулік шылау арқылы байланысын анықтаңыз: [Айтқан сайын түсіну]
Сөздердің септеулік шылау арқылы байланысын көрсетіңіз: [Хат арқылы сырласу]
Сөздің ауыспалы мағынасын табыңыз: [Денем сергіп, тыңайып қалыппын]
Сөздің тура мағынасын табыңыз: [Біреу жотамнан түрткілед
Тұрақты сөз тіркесін көрсетіңіз: [Зәресі ұшты]
Сөйлем соңынан қойылатын тыныс белгісін анықтаңыз: Ілініп тұр тауларға, Дамылдап тірлік қалған ба. [Сұрау және леп белгіс
Сөйлем соңынан нүктенің қойылу себебін белгілеңіз: Шаңқай түс. [Сөз тіркесінен жасалған атаулы сөйлем]
Сөйлем түрін анықта: Әлі жауап қатпаған Адайды Асылбектің сөйлеткісі келмеді. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: [Бұйрықты сөйлем]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Арман шиті мылтықпен кешке киік атып әкелді. [Толымды]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Балалар келді. [Жалаң]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Бұрын сыныпта, балалар арасында, өзін өзгеше биік санайтын оның осы арада бірінші рет сағы сынды. [Жалаң]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Біздің мақсат – орманды өз қарамағымызға алу. [Толымды]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Енді бізге ауылдағы адамдардың көңіл-күйін білу керек. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Қылшық жүнді қыл құйрықты қойдан басқаны Бексұлтан ағайдың білгісі келмейді. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Мұндай жұмысқа енді баруға да болмайды. [Жақсыз]
Сөйлем ішіндегі есімдіктің қызметін анықтаңыз: Мені шешем жеті жасымнан бастап оқытты. [Толықтауыш]
Сөйлем ішіндегі үстеудің қызметін көрсетіңіз: Әсер неғұрлым жаңа болса, іскерлікті сонша көп тартады. [Мөлшер пысықтауыш]
Сөйлемге жатпайтын қатарды табыңыз: [Ел мен жер]
Сөйлемге қажетті тыныс белгіні табыңыз: Өзім алып шықсам қайтеді деп ойлады Бүркітбай. [Тырнақша, үтір, сызықша]
Сөйлемге қажетті тыныс белгісін қойыңыз: [Сызықша]
Сөйлемге тән тыныс белгісін қойыңыз: Абай мен Әйгерімнің бұл кезде тіккен үйлері «Қоңыр үй»деп аталады. [Нүкте]
Сөйлемге тән тыныс белгісін қойыңыз: Пай, шіркіннің сөзі. [Леп белгіс
Сөйлемге тыныс белгіні қойыңыз: [Сұрақ белгіс
Сөйлемде қандай тыныс белгісі қойылатынын белгілеңіз: Ойлағаны айт пен той. [Сызықша]
Сөйлемде оқшау сөздің қай түрі берілгенін көрсетіңіз: Ой ,осы шаруа қайда қашатын еді... [Одағай]
Сөйлемдегі анықтауышты көрсетіңіз: Шолпанға күміс жүзік тағатын болды. [Күміс]
Сөйлемдегі еліктеу сөздің қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз: Шыңдаған ақ орақтар күнге шағылысып, жарқ-жұрқ етеді. [Баяндауыш]
Сөйлемдегі еліктеуіш сөздер қай топқа жататынын белгілеңіз: Әйгерім жүрісін кілт доғарып, жалт қарады. [Екеуі де бейнелеуіш еліктеу сөздер]
Сөйлемдегі сын есімді көрсетіңіз: [Жақсы]
Сөйлемдегі шылау арқылы байланысқан сөз тіркесін табыңыз:
Сөйлемдер арасына қойылмаған тыныс белгісін табыңыз: Үйде шешен дауда жоқ. [Үтір, сызықша]
Сөйлемдер ішінен жақсыз сөйлемді табыңыз: [Кімнің кетіп жатқанын біліп болмайды]
Сөйлемдер ішінен жақсыз сөйлемді табыңыз: [Менің тындағым келед
Сөйлемдерден көп мағыналы сөз қатысқан қатарды табыңыз: [Еменнің түбірі терең. Түбірі – сөз бөлшег
Сөйлемді анықтаңыз: [Біз жидек тердік]
Сөйлемді көрсетіңіз: [Еңбек ер атандырады]
Сөйлемді көрсетіңіз: [Мен келдім]
Ғылыми стильдің қолдану аясын көрсетіңіз: [Зерттеу еңбектерінде]
Сөйлемді табыңыз: [Біз жидек тердік]
Синонимдес тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар]
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін табыңыз: [Хабарлы, сұраулы, лепт
Сөлем құрамында тұрса да, сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын белгілеңіз: [Одағай]
Стилін ажыратыңыз: Дәннің химиялық құрамын екі топқа бөлуге болады. 1) органикалық заттар; 2) минералдық заттар. [Ғылыми стиль]
Стилін табыңыз: «Шынар» фирмасының басшысы С. Әбілев мырза. [Ресми іс қағаздары стил
Стиль түрін анықтаңыз: Қазақстан Республикасының азаматы, қажет болған жағдайда, қорғануға құқылы. [Ресми іс-қағаздар]
Стиль түрін анықтаңыз: Түзуші ұлпалар сабақтың тамыр ұясында болады. [Ғылыми]
Стиль түрін анықтаңыз: Тіл – тіліп түсер наркескен, сөз - өткір жебе тау тескен. [Ғылыми]
Стиль түрін белгілеңіз. «Иондар дегенімі – зарядталған атомдар немесе атомдар тобы». [Ғылыми стиль]
Стильдің түрін анықтаңыз: Емен жылу сүйгіш ағаштар қатарына жатады. Ол 150-200 жылдай өмір сүреді. [Ғылыми стиль]
Сұрау есімдігі арқылы келген сөйлем көбінде қай қатарға тән, көрсетіңіз: [Сұраулы сөйлем]
Сұрау есімдігін табыңыз: [Қашан]
Сұраулы сөйлемді көрсетіңіз: [Емтиханға дайындалдың ба]
Сұраулы сөйлемді көрсетіңіз: [Сен барамысың]
Сұраулы сөйлемді табыңыз:[Театрға барушы ма едің]
Сұраулы шылау қатысып тұрған қатарды көрсетіңіз: [Сенейін(бе), сенбейін(бе)]
Сұраулық шылаулы сөзді көрсетіңіз: [Келгенбісің]
Сызықша дұрыс қойылған сөйлемді табыңыз: [Ата-ананың ақ тілеуі-ақ жол]
Сызықша қойуға тиісті сөйлемді анықтаңыз:  [Жалқаулық жаман ауру]
Сызықшаның қойылатын себебін анықтаңыз: [Сілтеу есімдігі- зат есім ]
Сызықшаның қойылу себебін белгілеңіз: Жастар – біздің болашағымыз. [Бастауыш та, Баяндауыш та – зат есім]
Сын есім емлесіне сай қатарды көрсетіңіз: [1930 жыл]
Сын есім мағынасы жағынан неше топқа бөлінеді, көрсетіңіз: [2]
Сын есіммен тіркескен мөлшер үстеуін анықтаңыз: [Недәуір ұзын]
Сын есімнен болған пысықтауышты табыңыз: [Жұртшылық оған қатты сүйсінд
Сын есімнен болып тұрған толықтауышты табыңыз: [Ескіге жаңа өлшеуіш]
Сын есімнен жасалған қос сөзді анықтаңыз: [Топ-томпақ болған бала бейнесі көз алдымнан кетер емес]
Сын есімнің анықтамасын белгілеңіз: [Заттың сипатын білдіред
Сын есімнің мағыналық түрлерін көрсетіңіз: [Сапалық, қатыстық]
Сан есімнің емлесіне байланысты қатені табыңыз: [Марат Х-сыныпта оқиды]
Үстеу қатысқан есімді тіркесті табыңыз: [Қазір жалғызбын]
Сын есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз:  Жігіт балықшылар ауылынан көңілсіз аттанды. [Пысықтауыш]
Сын есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең. [Анықтауыш]
Сын-бейне үстеулі  тіркесті көрсетіңіз: [Шалқасынан жату]
Сілтеу есімдігі қатысқан сөз тіркесін табыңыз: [Анау үй]
Сілтеу есімдігі сөйлемнің қандай мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз: Осынау көрінген ескерткіш Біржан мен Сараныкі болар. [Анықтауыш]
Сілтеу есімдігімен тіркескен сөзді табыңыз: [Мыналар барады]
Сілтеу есімдігін табыңыз: [Әне]
Сілтеу есімдігін табыңыз: [Осынау, анау]
Сілтеу есімдігінен жасалған толықтауышты көрсетіңіз: [Соны есіңе салғалы келд
Сілтеу есімдігінің септелу түрін анықтаңыз: [Бәріне]
Сілтеу есімдігінің тәуелденген түрін көрсетіңіз: [Соныңыз-мынауыңыз]
Сілтеу есімдігінің тәуелдеулі түрін табыңыз: [Анауың]
Сілтеу есімдіктерін табыңыз: [Бұл, сонау]
Сілтеу есімдіктерінің септелген  түрін көрсетіңіз: [Осының, ананың]
Сіріңке, тәрелке, кәмпит сөздері қай елдікі, анықтаңыз: [Орыс]
Табыс септігі белгісіздік есімдігін табыңыз: [Көрпе-төсектің біразын қағып-сілкіп берген ]
Табыс септігі жасырып тұрған сөзі бар сөйлемді табыңыз: [Әсет жол-жөнекей кітап сатып алды]
Талғаулық жалғаулықтар қатарын көрсетіңіз: [Я, не, немесе, болмаса, яки, әлде]
Тасымалдауға болатын қатарды көрсетіңіз: [Қала, жолдас]
Тасымалдауға болмайтын сөзді табыңыз: [Орын]
Тасымалдауға болмайтын сөзді табыңыз: [Ы.Алтынсарин]
Тәуелдік жалғаудың 2-жағында жекеше тұрған сөзді табыңыз: [Қағазың]
Тәуелдік жалғауының әсерінен өзгеріске ұшырап тұрған сөзді табыңыз: [Терегім]
Тежеу демеуліктерін табыңыз: [-ғана, тек]
Тек бітеу буынды қос сөзді көрсетіңіз: [Дүркін-дүркін]
Тек демеулік шылаулардан тұрған қатарды белгілеңіз: [Сондықтан , бірақ, -мыс]
Тек жіңішке буындылардан тұратын сөзді табыңыз: [Өндіріс]
Тек орыс тілінен енген сөздерде ғана қолданылатын дыбысты табыңыз: [В]
Тек тұрлаулы мүшелерден тұратын сөйлемнің түрін табыңыз: [Жалаң]
Тек тұрлаулы мүшелерден тұрған сөйлемді белгілеңіз: [Атың әдемі екен]
Теміртау қаласының атағы немен шыққан
Термин сөздер қатарын белгілеңіз: [Сюжет, көбейгіш, гипербола]
Термин сөздерді көрсетіңіз: [Эвфемизм, дисфемизм]
Термин сөздердің анықтамасын белгілеңіз: [Ғылым, техника өндіріс т.б саласындағы арнаулы ұғымдарды білдіретін сөздер]
Терминдер дегеніміз не? [Ғылыми, техника салаларына телінген сөздер]
Толықтауыш қатысып тұрған сөйлемді белгілеңіз: [Туған жерге туын тік]
Толықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз: [Жарасов шопандарға дем бере сөйлед
Толықтауыш қызметіндегі есімдікті табыңыз: [Бұдан бір шынайы достықтың үлгісін көреміз]
Толықтауыш қызметіндегі етістікті көрсетіңіз: [Мен өтірік айту дегенді білмеймін]
Толықтауыш қызметіндегі етістікті көрсетіңіз: [саған онаша ескертіп қоймақшымын]
Толықтауыш сын есімнен болған сөйлемді табыңыз: [Жаманға сырымды айт]
Төл сөз қатысып тұрған сөйлемді көрсетіңіз: [«Бұл үйдің жаны нешеу?» - деп сұрады Итбай]
Төл сөзге байланысты қойылатын тыныс белгіні анықтаңыз: -Қайран жеңеше-ай, қадіріңдібілмей жүріппін-ау – деді ол енді ғана тілге келіп.  [Сұрау және леп белгіс
Төл сөзге тыныс белгілері дұрыс қойылған нұсқаны көрсетіңіз: [Мақыш ата тегін айтпаған екен: «Өмірдегі жақсылық-адалдық», - деп]
Төл сөзге тыныс белгілері дұрыс қойылған нұсқаны табыңыз: [Атасы: «Біздің ертең шөп шабуға апарамыз», - дед
Төл сөздегі бастауыштың төлеу сөзде қандай сөйлем мүшесіне айналатынын белгілеңіз: Абай биік мансаптың биік жартас екендігін айтты. [Анықтауыш]
Төл сөзді сөйлемді белгілеңіз: [«Е, Құнанбай елінен екенсің ғой,»-деді Мұхтарға]
Төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [- Енді не істемекшісің?-деді ана]
Төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [«Еңбек адамды биікке жетелер,» - деді Ақнұр]
Төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [-Бұл не деген жұмбақ? – десті екеу
Төл сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [Ұста: «Бұны қайдан көрдім?»-деп ойлады]
Төл сөзді сөйлемді табыңыз: [«Биік мансап – биік жартас,» - дейді Абай]
Төл сөзді сөйлемді табыңыз: [«Жасу, жабырқау-халық мінезі емес, - деп ойлады Ыбырай, - ерлік – ізгілік қана халық мінезі
Төл сөзді сөйлемді табыңыз: [«Шырағым,-деді кемпір,-сен далаға шығып кетші
Төл сөзді сөйлемді табыңыз: [-Адамдар, кім болсаң да, өлгендерге тағзым ет! –деді ол]
Төл сөзді табыңыз: [«Білмегенді біле бер», - деді Шәкәрім]
Төл сөздің автор сөзінен соң орналасқан түрін табыңыз: [Құнанбай оларға мынаны айтты: «Бөкенші Шыңғыстың бұл тұсындағы бар қыстауды береді
Төл сөздің автор сөзінен соң орналасып тұрған түрін көрсетіңіз: [С. Торайғыров былай деген: «Абайды оқы, ерінбе»!]
Төл сөздің автор сөзінен соң орналасып тұрған түрін көрсетіңіз: [Ол бірде маған шынын айтты: «Сенімен сапарға шықсам, Көңілім бір түрлі көтеріңкі болады
Төл сөздің баяндауышы есім сөздерден не тұйық етістіктен болса, төлеу сөзде ол сөзбен қандай көмекші етістік тіркесіп айтылатынын табыңыз: [Екенін]
Төл сөздің төлеу сөзге айналу жолының дұрысын көрсетіңіз: - Енді кіре қоюға бола ма?-деп сұрады жауынгерлер. [Жауынгерлер кері қайтатынын айтты]
Төл сөздің тыныс белгілері дұрыс қойылған  қатарын анықтаңыз: [-Көрдің ғой, генерал. Дер кезінде келдің, - дед
Төл сөздің тыныс белгісін анықтаңыз: Кеше кешке жолдасы «Қарқаралыда әлі екі-үш күн боламыз» деген болатын. [Қос нүкте, тырнақша, үтір, сызықша]
Төл сөзі бар сөйлемді табыңыз: [Шоқан басын көтеріп: «Айта беріңіз, сөз сіздікті»,-дед
Төлеу сөзді анықтаңыз: [Мағжан шешен өлсе, артында сөзі қалатынын айтты]
Төлеу сөзді табыңыз: [Балалар қуанып, өздерінің әлі де көп жаңалықтар табатындығын айтты]
Төлеу сөзді табыңыз: [Сәбит Жамбылға Сарыарқадан, Балуан Шолақ жерінен екенін айтты]
Төмендегі өлең жолдарын жазған ақынды табыңыз: Сүйемін туған тілді -  ана тілін, Бесікте жатқанымда-ақ берген білім... [С. Торайғыров]
Төмендегі өлең жолдарының авторын табыңыз:
Тура мағыналы сөзді көрсетіңіз: [Адамның көз
Тура мағыналы сөзді көрсетіңіз: [Көзіңді дәрігерге көрсет]
Тура мағыналы сөзді табыңыз: [Үйдің кілт
Тура толықтауыш қатысқан сөйлемді табыңыз: [Өтірікші өзін алдайды]
Тура толықтауыш қатысқан тіркесті табыңыз: [Оның білгенін жасырды]
Тура толықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз: [Мен кітап алғалы келдім]
Туынды еліктеу сөзді табыңыз: [Жылтың]
Туынды етістікті белгілеңіз: [Шегеле]
Туынды етістікті қатарды анықтаңыз: [Ойла, ақта]
Туынды зат есімді табыңыз: [Білім]
Туынды зат есімді табыңыз: [Жылқышы]
Туынды сөз жасап тұрған жұрнақтарды белгілеңіз: [Білім, оқушы, заңгер]
Туынды сөзді ажыратыңыз: [Білім]
Туынды сөзді көрсетіңіз: [Сорғыш]
Түбір тұлғасы өзгеріске ұшырап біріккен сөзді табыңыз: [Әпер]
Баяндауыш қызметіндегі сілтеу есімдігін табыңыз: [Менің күткенім – осы]
Негізгі үстеуді табыңыз: [Жылдам]
Туынды сөзді көрсетіңіз: [Түндік]
Туынды сөзді табыңыз: [Айбындылық, ұрыншақ]
Туынды сын есімді көрсетіңіз: [Өнерл
Туынды сын есімнен жасалған бастауышты табыңыз: [Өнерлі өрге жүзер]
Туынды түбірлерді анықтаңыз: [Өнім, жолдастық]
Тұйық буынды сөзді белгілеңіз: [Ант]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Бетінен оты шықты]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Жұрдай болу]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Жүрек жұтқан, су жұқпас адам]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Көсегесі көгеру]
«Баралы» сөзін қай қатарға жатқызамыз, көрсетіңіз: [Диалект]
Бастауыш қызметіндегі есімшені табыңыз: [Оқыған озады, оқымаған тозады]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Қолды болу]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Құрдай жорғалау]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Місе тұтпады]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Сағы сынды]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Сау басына сақина тілеу]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Табан ет, мандай тер]
Тұрақты тіркесті көрсетіңіз: [Ала жібін аттамау]
Тұрақты тіркесті көрсетіңіз: [Ит терісін басына қаптады]
Түбір етістікті табыңыз: [Жүр]
Түбір күйіндегі дерексіз зат есімді көрсетіңіз: [Ақыл]
Түбір сөзді ажыратыңыз: [Шебер]
Түбір сөзді табыңыз: [Өкпем]
Түбір тұлғасы өзгеріске ұшырап біріккен сөзді табыңыз: [Түрегел]
Түбір, түбірлес сөз тіл білімінің қайсысына жатады, көрсетіңіз: [Морфология]
Түбірдің негізгі мағынасын өзгертіп, оған жаңа мағына беретін жұрнақтың түрін табыңыз: [Сөз тудырушы жұрнақ]

Дата: 2012-03-09 Просмотров: 11150 Загрузок: 10 Язык: на казахском языке

  • Шынгыс 07 November 2018 21:51
    Отлично
    Ответить
  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: