Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 3

Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 1
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 2
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 3
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 5

 
Қандай тыныс белгісі қойылмағанын көрсетіңіз: [Үтір, сызықша]
Қаратпа сөз қатысып тұрған сөйлемді көрсетіңіз: [Жатпалық, жастар, жатпалық]
Қаратпа сөзге байланысты қойылып тұрған тыныс белгісін көрсетіңіз: [Ісің өнімді болсын, Куат]
Қаратпа сөзді бегіеңіз: [Әукім-әукім, торпағым]
Қаратпа сөзді сөйлемді белгілеңіз: [Ойла, шырағым, еліңнің жайын]
Қаратпа сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [Неге жүдеусің, қарағым]
Қаратпа сөзді табыңыз: [Алдарыңнан ақ жол болсын, ардагерлер]
Қаратпа сөзді табыңыз: [алма, алманы әкел]
Қаратпа сөзді табыңыз: [Балаларым, сөзімді тында]
Қаратпа сөзді табыңыз: [Қартайып қалыпсың-ау, қайран жеңгем]
Қаратпа сөзді табыңыз: [Пұшайт-пұшайт,қозым,қоңырым]
Қаратпа сөзді табыңыз: [Сәлем саған туған ел]
Құжаттар тілі – қай стильге тән, белгілеңіз: [Ресми іс қағаздар стил
Қаратпа сөздің тыныс белгісі дұрыс қойылған жерді көрсетіңіз: [Өзгеге, көңілім, тоярсың]
Қарсылықта салалас құрмалас сөйлемде алайда, бірақ деген жалғаулықтар түсіп қалса, екі сөйлем арасына не қойылатынын белгілеңіз: [Үтір, сызықша]
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Өлең жазуға бірақ шабытым келмед
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Ұлберген кедей болғанмен, киім- кешегін таза ұстайтын]
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Зейнеткерлікке шыққанмен, ол кісі үйде отырмады]
Тыныс белгісі дұрыс қойылған төл сөзі бар сөйлемді көрсетіңіз: [ - Бұл – біздің қойшы баланыңәні, - деді анам]
Қарсылықты бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Ұлберген кедей болғанмен, киім-кешектерін таза ұстайтын ед
Қарсылықты бағыныңқы сабақтасты көрсетіңіз: [Таң алдында бір сағат мызғығаны болмаса, Абай бұл түнді ұйқысыз өткізд
Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Көлік болса да, ауылға жете алмадық]
Қарсылықты жалғаулықты анықтаңыз: [Алайда, әйтпесе, бірақ]
Қарсылықты жалғаулықты табыңыз: [Қалайда]
Қарсылықты қатынасты білдіретін жалғаулық  шылаулар қатарын анықтаңыз: [Бірақ, дегенмен]
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [Оған келуге болмайды]
Қимыл-сын бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Іші-бауыры елжіреп, сорлы шеше балапанын қорғайды]
Қарсылықты салалас жасауға болатын қатарды көрсетіңіз: [Жау шегінді, Бауыржан оны білген жоқ]
Қарсылықты салалас сөйлемді көрсетіңіз: [Тұрмыстары жүдеу, дегенмен бәрін алдымызға қойды]
Қарсылықты салаласты табыңыз: [Күн жауып кетті,оны ешкім білген жоқ]
Қастырма сөз қай сөз табынан, анықтаңыз: [Реттік сан есім]
Қате жазылған сөзді табыңыз: [Аруана]
Қате септелген есімді табыңыз: [Менмен]
Қатыстық сын есімді белгілеңіз: [Шексіз]
Қатыстық сын есімді табыңыз: [Орманды өлке]
Қатыстырма сөзді көрсетіңіз: [Сөз жоқ]
Қимыл-сын бағыныңқысы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Тұла бойы қалтырап, буыны босап, орнынан тұрды]
Қиыса байланысып тұрған тіркесті табыңыз: [Мен сөйлеймін]
Қоғамдық, саяси-әлеуметтік мәселелермен айналысатын айбынды құрал тілін табыңыз: [Публицистика]
Қос қатаң дауыссыз қатар тұрған сөзді көрсетіңіз: [Етбетінен]
Қос нүктенің қойылу себебін анықтаңыз: [Себеп салдар салалас]
Қос сөзді табыңыз: [Орынды -орынсыз сөйлеме]
Қос сөздің жасалу жолын табыңыз: [Сөздің қайталануы арқылы]
Қосарлама қос сөзді көрсетіңіз: [Әуре-сарсаң]
Қосарлану арқылы жасалған сөзді табыңыз: [Құрбы-құрдас]
Қосарлану арқылы жасалған топтау сан есімін табыңыз: [Он-оннан]
Қосарлану арқылы жасалынған үстеуді табыңыз: [Емін-еркін]
Қосарлану арқылы жасалып тұрған үстеуді көрсетіңіз: [Жата-жастана]
Қосымша арқылы жасалған сөзді табыңыз: [Жолдастық]
Қосымша жалғанған шылауды көрсетіңіз: [Сен ғанамысың]
Қосымшалы түбірдің түгелдей қайталануынан жасалған қос сөзді тіркесті табыңыз: [Алпамсадай-алпамсадай жігіттер]
Қосымшаның қайсысы дұрыс жалғанып тұрғанын табыңыз: [Адамдік
Қосымшасыз сан есім-қандай сөйлем мүшесі, белгілеңіз: Қырық екіге бөлінеді. [Бастауыш]
Құрамында қатаң дауыссыздары бар сөзді табыңыз: [Көш]
Құрамында үш дауысты дыбысы бар сөздер қатарын белгілеңіз: [Келіссөз, жеңілдік]
Құрмалас сөйлемдерден ыңғайлас салалас түрін табыңыз: [Сыздық – етікші жігіт және жұрттың көзінде ең шебер етікші сол]
Құрмалас сөйлемдердің арасына қойылған тыныс белгілердің дұрысын анықтаңыз: [Балалар үйде жоқ; олар орман ішіне серуенге кеткен ед
Құрмалас сөйлемді табыңыз: [Байжан Самарқанға қарап еді, кескіні ыңғайсыздау екен]
Қысаң дауыстыларды табыңыз: [Ы, И, І, У]
Қысаң дауыстына көрсетіңіз: [
Қысаң дауыстыны көрсетіңіз: [ы]
Қысаң, езулік дыбысты көрсетіңіз: [И]
Қысқартылған түрінде қандай тыныс белгісі жетпей тұр, белгілеңіз. «Қазақ әдебиеті», «Қ Ә»: [Нүкте]
Қыстырма сөз қатысқан сөйлемді белгілеңіз: [Дүниеде, сірә, сендей маған жар жоқ]
Қыстырма сөзге байланысты тыныс белгілері дұрыс қойылған сөйлемді көрсетіңіз: [Менің білуімше, ел бір заманда қой сияқты болған]
Қыстырма сөзді белгілеңіз: [Шынында, бұл – ойланатын жұмыс]
Қыстырма сөзді көрсетіңіз: [Бәлкім, оның айтқаны келмес]
Қыстырма сөзді көрсетіңіз: [Менің байқауымша]
Қыстырма сөзді сөйдемді белгілеңіз: [Меніңше, Оразбай жігітекті алдадым деп жүр ғой]
Қыстырма сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [Әрине, адам өмірінде көп қиындықтар кездесед
Қыстырма сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [Қазақстанды, қысқасы, гүлденген елге айналдырайық]
Қыстырма сөзді сөйлемді көрсетіңіз: [Меніңше, үйінділердің өзінде ғана бір миллион пұт мыс жатыр]
Қыстырма сөзді сөйлемді табыңыз: [Менің байқауымша, сіздің халық – ақын халқы]
Қыстырма сөзді табыңыз: [Шынында]
Қыстырма сөздің қандай мағынада екенін табыңыз: Бәлкім, мүмкін, сіздің оймен келіспес. [Күмәнділікті білдіред
Қыстырма сөздің мағынасын көрсетіңіз: Сіздің айтуыңызша, ол өзін салмақты ұстапты. [Ойдың кімнен шыққандығын көрсетед
Қыстырма сөзі бар сөйлемді табыңыз: [Осы айтқаныңыз, мен білсем, көптің көкейіндегі сауал]
Қыстырма сөзі бар сөйлемді табыңыз: [Осы айтқаныңыз, мен білсем, көптің көкейіндегі сауал]
Қыстырма сөйлемді табыңыз: [Әрине, туған жерің қымбат!]
-лап,-леп жұрнақтары сан есімнің қай түрін жасайтындығын анықтаңыз: [Болжалдық]
Лепті сөйлемді анықтаңыз: [Алақай, әжем келд
Лепті сөйлемді көрсетіңіз: [Далам неткен тамаша]
Лепті сөйлемді табыңыз: [Апыр-ай, табиғат ана шебер-ақ қой]
Лепті сөйлемді табыңыз: [Күн қандай тамаша]
Ма, ме, ба, бе, па, пе шылауларының қатысуымен жасалатын сөйлемді анықтаңыз: [Сұраулы сөйлем]
Мағынасы бір-біріне жақын қос сөзді көрсетіңіз: [Сый - құрмет]
Мақсат бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Тұрмыс жақсы болу үшін, еңбек өнімді болу керек]
Мақсат бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Сізбен амандасайын деп, шаруаларымды тастап кеттім]
Мақсат үстеуді табыңыз: [Қасақана]
Маңғол тілінен еңген сөздерді көрді көрсетіңіз: [Ұлыс, нөкер]
Матаса байланысқан сөз тіркесін көрсетіңіз: [Жазушының өмір
Матаса байланысып тұрған тіркесті табыңыз: [Ауылдың маңы]
Мезгіл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді табыңыз: [Абай араларынан кетісімен, сыбыр бұйрық елге жайылды]
Мезгіл бағыныңқы сабақтас сөйлемді көрсетіңіз: [Ол кітапханаға бара жатса, алдынын Серік шықты]
Мезгіл үстеуді белгілеңіз: Бүгін Жолдыаяққа аз ғана ас құйылған екен. [Бүгін]
Мезгіл үстеулі тіркесті көрсетіңіз: [Таңертең тұрады]
Мезгіл үстеумен тіркескен есім сөзді табыңыз: [Ертеден таныс]
Мезгіл үстеуін белгілеңіз: [Енд
Мекемелерді жүргізілетін жазу үлгісіне тән стиль түрін анықтаңыз: [Іс-қағаздар]
Мен, шынымды айтайын, қобалжып тұрмын. Тыныс белгісінің қойылу себебін айтыңыз: [Қыстырма сөз]
Меңгеру арқылы байланыс деген не екенін көрсетіңіз: [Сөздердің барыс табыс, жатыс, көмектес шылауларының біреуі арқылы байланысқан түр
Меңгеріле байланысқан сөз тіркесін табыңыз: [Далаға шықты]
Меңгеріле байланысқан сөздерді табыңыз: [Алдына отырды]
Меңгеріле байланысқан сөздерді табыңыз: [Сыныпта болды]
Мөлшер үстеуді белгілеңіз: Аққасқа ізді көріп, біраз иіскелеп алған соң, жонды адырға шауып ала жөнелді. [Біраз]
Мөлшер үстеудің сұрақтарын анықтаңыз: [Қаншалық ? қаншама ?]
Мөлшер үстеуін табыңыз: [Анағұрлым]
Мөлшер үстеуін табыңыз: [оншалық, онша]
Мезгіл пысықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз: [Бұл екеуі көпке шейін үнсіз келе жатты]
Мөлшер үстеуінен жасалған пысықтауышты табыңыз: [Жолаушылар біраз демалып, қайта жолға шықты]
Мына сөздерге көптік жалғауының дұрыс жалғанғанын табыңыз: [Студенттер]
Мына сөйлемдердің арасына қандай тыныс белгісі қойылмағанын белгілеңіз: Оның бұл толқығанын әмір байқаған жоқ өйткені Үмітейдің жанындағы қыздардың күлкісі көңілін бұрып әкетті. [Үтір]
Мынау сөйлемге қай шылау лайық, көрсетіңіз: Кейбір өсімдіктердің өзінен сүт бөліп шығаратыны ертеден - ... белгілі. [-ақ]
-мыс (-міс) шылауларының негізгі сөзге үстейтін мағынасын анықтаңыз: [Болжалдық]
Мінезді жігіт тіркесіндегі сын есім қай сөз табынан жасалғанын көрсетіңіз: [Зат есім]
Не үшін? Неге? Не етпек болып? – сұрақтарына жауап беретін сабақтастың түрін табыңыз: [Мақсат]
Негізгі сын есімді көрсетіңіз: [Биік]
Негізгі сын есімді көрсетіңіз: [Көк]
Негізгі түбір сөзді анықтаңыз: [Сау]
Неолгизмді табыңыз: [Үнтаспа]
Одағайға тиісті тыныс белгісі бар қатарды көрсетіңіз: [Қап, бұл істі кеше білгенде ғой!]
Хабарлы сөйлемді көрсетіңіз: [Күләш – жез тандай әнш
Одағайдан жасалған көсемшені табыңыз: [Уһлеп, аһлап әзер жеттім]
Меңгеруді көрсетіңіз: [Әжеме келдім]
Одағайды анықтаңыз: [Қош - қош]
Ойын атауына байланысты біріккен сөзді табыңыз: [Балтамтап]
Ол қалаға дейін жаяу барды. Көмекші мағынаны білдірген сөзді көрсетіңіз: [Дейін]
Ол қалт еткенді аңдып отыр. [Толықтауш]
Омоним бола алмайтын сөзді көрсетіңіз: [Достық]
Омоним бола алмайтын сөзді көрсетіңіз: [Найза]
Омоним бола алмайтын сөзді көрсетіңіз: [Терезе]
Омоним бола алмайтын сөзді табыңыз: [Өз
Омоним болатын қатарды көрсетіңіз: [Сыр, шық]
Омоним болатын сөз сөз қатысқан тіркесті көрсетіңіз: [Тамаша күй]
Омоним болатын сөздер қатарын табыңыз: [Жүз, қой]
Омоним болатын сөзді табыңыз: [Қаңтар]
Омоним сөз қатысқан тіркестерді табыңыз: [Айыбымды кеш, кеш келд
Омоним сөзі бар сөйлемді табыңыз: [Айтыста мектеп оқушылары айтысты]
Омонимдер қатарын белгілеңіз: [Киіз үйдің жарма есігінің алдына жарма төгіліпт
Омонимді табыңыз: [Ол бөлесін бесікке бөлд
Оңаша тәуелденген сөзді табыңыз: [Жерімнен]
Сапалық сын есімді табыңыз: [Қызыл]
Сөздердің тіркесу арқылы тұрақтанып қалыптасқан күрделі үстеуді көрсетіңіз: [Күні бүгін]
Еліктеуіштен жасалған зат есімді табыңыз: [Гүріл]
Хабарлы сөйлемге берілген анықтаманы көрсетіңіз: [Баяндау, суреттеу мақсатында айтылған сөйлем]
Мына сөйлемдердің қайсысы ғылыми стильге жататынын анықтаңыз: [Күнге бәрінен де жақын бірінші шеңбер жолында Меркури тұрады]
Сын есімнен болған синонимді табыңыз: [Қарулы, қажырлы]
Тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Көз ілмед
Біріккен сөз аралығындағы кейінді ықпалды табыңыз: [Сәрсенбек]
Сөз жасаушы жұрнақтың дұрыс қолданылған түрін табыңыз: [Даукес]
Жалпылау есімдігі қатысып тұрған сөйлемді анықтаңыз: [Бар ойы-өлең айту, ән салу]
Оңаша тәуелденген сілтеу есімдігін анықтаңыз: [Соныңыз]
Ортақ етіс жұрнағы жалғанған қатарды табыңыз: [Жазысты, айтысты, келіст
Ортақ етісті анықтаңыз: [Екеуі де өздеріне қатысты көп нәрсені айтысты]
Ортаңғы буынды ұяң дауыссыз келген сөзді табыңыз: [Қажырлы]
Орфография бойынша дұрыс жазылған сөзді табыңыз: [Жаяу]
Орфография бойынша дұрысжазылғанын табыңыз: [Іңкәр]
Орфографиялық ережеге сай жазылмаған сан есімді табыңыз: [Алтыау]
Орфографиялық нормаға сай жазылған сөзді табыңыз: [Күндіз]
Орфографиялық принципке сай емес сөзді табыңыз: [Көс салу]
Орфоэпия заңдылығына сай жазылған  сөзді табыңыз. [Сәрсембай]
Орфоэпия нормасына сай жазылған сөзді табыңыз: [Үлкөн-үлкөн]
Орфоэпия нормасына сай жазылған сөзді табыңыз: [Ірең]
Орын тәртібі арқылы байланысқан қабысуды анқтаңыз: [Сырбаз адам]
Орыс тілінен енген сөздерде ғана жазылатын дыбысты көрсетіңіз: [Э]
Орыс тілінен еңген сөздер қатарын табыңыз: [Жәшік. Сот, керует]
Орыс тілінен еңген сөздерде ғана қолданылатын дауысты дыбысты көрсетіңіз: [Э]
Өзгелік етістің барлық жұрнағы қатар жалғанып тұрған қатарды көрсетіңіз: [Болдыртқазбады, жаттаттырғызды]
Өздік есімдігі қатысқан қанатты сөзді табыңыз: [Өз ұлтын сыйламау, оны мақтаныш етпеу – сатқындықтың белгіс
Өздік есімдігі қатысқан тіркесті табыңыз: [Өз үй
Өздік есімдігін белгілеңіз: [Өзім, өзіме]
Өздік есімдікті тіркесті көрсетіңіз: [Өзің кел]
Өздік етісті қатарды көрсетіңіз: [Шапанға оранды, белдігін буынды]
Өрнегін сендей сала алмас[А.Құнанбаев]
Өткірдің жүзі,
Публицистикалық стильге қайсысы тән, екенін белгілеңіз: [Интервью]
Публицистикалық стильдің жазбаша түрін көрсетіңіз: [Мақала]
Пысықтауыш қатысып тұрған сөйлемді табыңыз: [Білімді мыңды жығады]
Пысықтауыш қызметін атқарып тұрған тұйық етістікті сөйлемді табыңыз: [Көрмес-түйені де көрмес]
Пысықтауыш қызметіндегі белгісіздік есімдігін табыңыз: [Дауыс әлдеқайдан естілгендей болды]
Пысықтауыш қызметіндегі есімдікті анықтаңыз: [Бүгін ешқайда бара алмаймыз]
Пысықтауыш қызметіндегі мекен үстеуін көрсетіңіз: [Жолаушылардың жүктері тыста қалыпты]
Пысықтауыштың жасалу жолын анықтаңыз: Шоқан жаяудың қалжыңына түсініп, қарқ-қарқ күлді. [Күрделі еліктеуіш сөз]
Ресми іс қағаздары стиліне жататын қатарды көрсетіңіз: [Өтініш, сенімхат, қолхат]
Ресми іс-қағаз түрін көрсетіңіз: [Өтініш]
Реттік сан есімдер қай топтағы атаулармен тіркесіп келсе, дефис қойылмайтынын көрсетіңіз: [Күн, жыл атаулары]
Реттік сан есімді табыңыз: [Отызыншы]
Сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңіз: Май құйған шала сөнсе де, шамшырақ сөнбес өмірде. [Етістіктің шартты рай түрінде «де» шылауының тіркесіп келуінен]
Сабақтаса құрмаласқан сөйлемді табыңыз: [Жанат орнын ұсынып үлгергенше, Манат шығып кетт
Сақтық ұғымындағы мақал-мәтелді көрсетіңіз: [Оң көзіне сол көзің қарауыл болсын]
Салдар мәнді жай сөйлемі бұрын орналасқан құрмалас сөйлемді анықтаңыз: [Күріш тұқымы суға қолмен себіледі, өйткені тұқым сепкіш суға жүре алмайды]
Салыстырмалы шырай жұрнақтарын ажыратыңыз: [-у, -ған, -ген, -атын, -етін]
Салыстырмалы шырай қатысып тұрған сөйлемді табыңыз: [Бораш бір ақ құбалау ғана қағілез бала екен]
Салыстырмалы шырайды көрсетіңіз: [Аса көрікті, ең мықты]
Салыстырмалы шырайды көрсетіңіз: [Үлкенірек]
Сан есімге қай септіктің жалғауы жалғанып тұрғанын көрсетіңіз. Оның жасы 30-дан асты. [Шығыс]
Сан есімге қай септіктің жалғауы қажет екенін көрсетіңіз: Семинарға 100... тарта адам қатысты. [Барыс]
Сан есімді тіркесті табыңыз: [Он шақты адам]
Сан есімнің емле ережесіне сай жазылғанын көрсетіңіз: [Алатау]
Сан есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Ажал ақымақ үшін – алтау, ақылды үшін біреу. [Баяндауыш]
Сан есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Жиырма оқушы жарысқа кетті. [Анықтауыш]
Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Айтқандарым жаққан соң, алыс-жақын тындайды]
Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемді ажыратыңыз: [Түн жақындағандықтан, жүрісін тездетт
Себеп бағыныңқы сабақтас сөйлемді табыңыз: [Айтқандарың жаққан соң, алыс-жақын тыңдайды]
Себеп бағыныңқы сабақтасты көрсетіңіз: [Одан көп жатуға уақыт мүмкіндік бермей, он шақты күннен кейін мен Павлодар жаққа жүріп кеттім]
Себеп бағыныңқы сабақтасты табыңыз: [Абай әкесінің бұнымен сөйлесетін сөзі жоқ екенін білгендіктен, күні бойы үнсіз отырды]
Себеп-салдар салалас сөйлемді белгілеңіз: [Енді жасыру мүмкін емес: Үйлену тойы ертең, кеште]
Септеулік шылау арқылы байланысқан сөз тіркесін табыңыз: [Үйге дейін келу]
Септеулік шылауды табыңыз: [Әнмен бірге көңілді күлкілер де естілд
Септеулік шылаудың анықтамасын белгілеңіз: [Белгілі септік тұлғадағы сөздермен тіркесіп, оған қосымша мән үстеп тұрады]

Дата: 2012-03-09 Просмотров: 8799 Загрузок: 3 Язык: на казахском языке

  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: