Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 2

Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 1
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 2
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 3
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4
Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 5

 
Бітеу буын қалай жасалатынын белгілеңіз: [Дауыссыздан басталып, дауыссызға аяқталады]
Бітеу буынды сөзді көрсетіңіз: [Жаз]
Бітеу буыннан құралған сөзді көрсетіңіз: [Сәнқой]
Газет-журнал тілі қай стильге жататынын анықтаңыз: [Публицистикалық стиль]
Грамматикалық тұлғаларында өзгерісі бар диалект сөзді табыңыз: Сен менің айтқанымды тыңлауға тиістісің. [Тыңлауға]
Ғылыми стильге жататын сөйлемді табыңыз: [Қазбаларда тас дәуірінде жататын мүліктер бары анқталды]
-да (-де, -та, -те) демеулік шылауының жалғаулық шылаудан ерекшелігін анықтаңыз: [Өзі қатысты сөзге қосымша күшейткіш мән үстеп тұрады]
Дара бастауышы бар сөйлемді табыңыз: [Ана – ардақты есім]
Дара есімдер қатарын табыңыз: [Мен, мынау]
Дара есімді табыңыз: [Біреу]
Дара сан есімді көрсетіңіз: [Жетеу, он]
Дара сөзді табыңыз: [Аялдама]
Дара сөзді табыңыз: [Өнімділік]
Дауыссыз дыбыстарды көрсетіңіз: [Ғ, Д, Р]
Дауыссыздар қатарын табыңыз: [Ж, З, Т, С]
Дауысты дыбыстардың ерін мен езудің қатысына қарай қанша түрге бөлінетінін белгіле: [2]
Дауыстылардың қатысына қарай бөлінуін белгілеңіз: [Жуан, жіңішке]
Демеулік шылау арқылы жасалған лепті сөйлемді анықтаңыз: [Абайжан-ау, қайдағыны айтқыздың-ау!]
Демеулік шылауларды көрсетіңіз: [Киімі осы кісінікі деген-ді ]
Дерексіз зат есімді көрсетіңіз: [Құдірет]
Деректі зат есім қатысқан тіркесті көрсетіңіз: [Ағаш қасық]
Деректі зат есімді көрсетіңіз: [Зейін]
Деректі зат есімді көрсетіңіз: [Қалам]
Дефис арқылы жазылмайтын үстеуді анықтаңыз: [Келе-сала]
Дефис қойылмайтын жауапты анықтаңыз: [25 - шілде]
Дефиссіз тек бөлек жазылатын шылаулар қатарын көрсетіңіз: [Үшін, себепті, жуық]
Диалект сөзді табыңыз: [Кәсе]
Диалекті сөзді табыңыз: [Елгезек]
Диалогке тән тыныс белгісін белгілеңіз: [Сызықша]
Диалогтің көбіне қай стильге тән екенін белгілеңіз: [Ауызекі сөйлеу стил
Дұрыс жазылған есімдікті табыңыз: [Әрқашан]
Дұрыс жазылған одағайды табыңы: [Аһ]
Дұрыс жазылған сөзді белгілеңіз: [Мүсәпір]
Дұрыс жазылған сөзді көрсетіңіз: [Шай]
Дұрыс жазылған топтау сөз есімді көрсетіңіз: [20-20- дан]
Дұрыс тасымалданған сөзді белгілеңіз: [Ас-пазшылар]
Дұрыс тасымалданған сөзді көрсетіңіз: [Еш-теңе]
Дұрыс тасымалданған сөзді көрсетіңіз: [Көк-пеңбек]
Дыбыс саны мен әріп санында айырмашылығы бар сөзді белгілеңіз: [Съезд]
Дыбыстар арасындағы ілгерінді ықпалды сөзді табыңыз: [Қайрақбай]
Дыбыстық еліктеуіш сөзді анықтаңыз: [Тырс]
Дыбыстық өзгеріске ұшыраған біріккен сөзді көрсетіңіз: [Есенғұл]
Дыбыстық өзгеріске ұшырап қайталанған қос сөзді анықтаңыз: [Жалт-жұлт]
Езулік дауыстылар қатарын анықтаңыз: [а, ә, е, и, ы, і, э]
Езулік дауыстылардан жасалған сөзді көрсетіңіз: [Әсемпаз]
Езулік дауыстыны табыңыз: [А]
Екпін сөз тіркесін табыңыз: [Қалта сағат]
Екі буыннан құралған сөзді анқтаңыз: [Бүгін]
Еліктеу сөзден болған қос сөзді көрсетіңіз: [Балпаң-балпаң жұрд
Еліктеу сөзден жасалған етістік сөйлемде қандай қызмет атқаратындығын көрсетіңіз: Таңғы ұйқыда маужырап жатқан ауылды дүркіреген аттың шабысы оятты.
Еліктеу сөзден жасалған зат есім қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз: Оның құлағына гүріл естілді. [Бастауыш]
Еліктеу сөзден тұрған етістікті белгілеңіз: [Лапылдақ]
Еліктеу сөзді тіркесті табыңыз: [Саңқ ету]
Еліктеу сөздің қандай қызмет атқарып тұрғанын көрсетіңіз: Жаппамыз теңселіп тұрғандай, аяқ астымыз дір-дір етеді. [Баяндауыш]
Еліктеу сөздің құрамын, түрін анықтаңыз: Үйден алып шыққанында баланың жаны жоқтай, былқ-сылқ етіп буыны кетіп қалған. [Күрделі еліктеу, бейнелеуіш сөз]
Еліктеу сөздің қызметін белгілеңіз: Екі көзі үлкейіп, ашу шақыратындай жал-жұлт етті. [Баяндауыш]
Еліктеу сөзі бар тіркесті анықтаңыз: [Бүлк ету]
Еліктеуден жасалған етістікті көрсетіңіз: [Жалпай]
Еліктеуіш сөзді көрсетіңіз: [Қайқаң етт
Еліктеуіш сөздің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Төртеуі жалт-жалт құлады. [Пысықтауыш]
Еліктеуіш сөйлемнің қай мүшесі, табыңыз: Ақ боз ақ ауыздығын қарш-қарш шайнады. [Толықтауыш]
Еліктеуіштен жасалған зат есімді табыңыз: [Ырыл]
Еліктеуіштер қатарын көрсетіңіз: [Қарш-қарш, пыр-пыр]
Еліктеуішті белгілеңіз: [Бырт-бырт шайнады]
Емле бойынша дұрыс жаылған күрделі жалқы есімді табыңыз: [«Қыз жібек» фильм
Емле ережесіне сай жазылмаған белгісіздік есімдігін анықтаңыз: [Біраз]
Еріндік дауысты бар сөзді табыңыз: [Бұр]
Есептік сан есімді көрсетіңіз: [Бес]
Байланысу түрін анықтаңыз: Алтын сәуле. [Орын тәртібі арқылы]
Есептік сан есімді көрсетіңіз: [Жиырма бес]
Есептік сан есімді көрсетіңіз: [Отыз бес]
Есім сөзден жасалған туынды зат есімді табыңыз: [Адамдық]
Есімді меңгеруді табыңыз: [Арман-адамға қанат]
Есімді сөз тіркесін табыңыз: [Қызыл қорап]
Есімді сөз тіркесін табыңыз: [Өмір өрнег
Есімді сөз тіркесін тап: [Қымбат дүние]
Есімдік қай сөз табының орнында жұмсалып тұрғанын көрсектіңіз: Ешкім де балаға теріс тәрбие бермейді. [Зат есім]
Есімдіктер жіктеліп, қандай мүшенің қазметін атқаратынын табыңыз: [Баяндауыш]
Есімдіктің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Асқар әлдеқашан ұйықтап қалған. [Пысықтауыш]
Есімшеден жасалған толықтауышты табыңыз: [Оған айтар-айтпасын білмед
Есімшелі сөзді табыңыз: [Барған ед
Есімшенің болымсыз түрін табыңыз: [Қайтпас]
Есімшенің жіктелген түрін табыңыз: [Ол балалар]
Есімшенің тәуелденген түрін көрсетіңіз: [Оқығаным, берерің]
Есімшенің тәуелденген түрін көрсетіңіз: [Оқығаным]
Етістіктердің сөйлемдегі қызметін ажыратыңыз: [Бастауыш, баяндауыш]
Етістікті сөз тіркесін анықтаңыз: [Көйлек кию]
Етістікті сөз тіркесін табыңыз: [Кеше келд
Етістікті сөз тіркесін табыңыз: [Көкке қарады]
Етістікті сөз тіркесін табыңыз: [Түймесін ағытты]
Етістікті тіркес қандай байланысу түріне тән екенін белгілеңіз: Емін-еркін сөйлесу. [Жанасу]
Етістіктің ауыспалы өткен шақ түрінде тұрған сөзді көрсетіңіз: [Жиналатынбыз]
Етістіктің көсемше түрінен болған пысықтауышты табыңыз: [Бетінен мейірлене сипады]
Етістіктің қай түрі сабақтыны салтқа айналдыратынын белгілеңіз: [Ырықсыз]
Етістіктің сөйлем ішіндегі қызметін көрсетіңіз: Тыңдай білу – мәдениеттіліктің белгісі. [Бастауыш]
Етістіктің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Біреудің бойы аласа, Біреудің ойы аласа. [Анықтауыш]
Етістіктің сөйлемдегі қызметін көрсетіңіз: Сенің қолға түсуің қызық[Бастауыш]
Еш жалғаусыз, бірде іргелес, бірде алшақ тұрып байланысу түрін белгілеңіз: [жанасу]
Жай сөйлемді табыңыз: [Жаз шыққанда демалысқа шығайын деп едім, бірақ болмады]
Жай сөйлемнің қай түрі екенін белгілеңіз: Мың тоғыз жүз он сегізінші жыл, наурыз айының іші. [Атаулы]
Жай сөйлемнің қай түрі екенін белгілеңіз: Өркеш-өркеш құм. [Атаулы]
Жайылма жасап тұрған сөйлем мүшесін анықтаңыз: Мен бақытты көрсем деуші едім. [Толықтауыш]
Жайылма сөйлемді жалаңға айналдыру үшін қай сөзді алып тастауға болатынын белгілеңіз: Анасы Ұлжан ойлана қарап отырды. [Ойлана]
Жайылма сөйлемді көрсетіңіз: [Ол - өте көркем жігіт]
Жайылма сөйлемді табыңыз: [Қаптаған аттыларға маған алыстан қарауға тура келед
Оқушы сөздерді жазуда көп қолданылатын тыныс белгісін табыңыз: [Үтір]
Төлеу сөзді сөйлемді табыңыз: [Білмегенді беле беру керектігін Шәкәрім айтып ед
Араб, парсы тілдерінен енген сөздерді табыңыз: [Емтихан, тәрбие]
Жақсыз жайылма сөйлемді табыңыз: [Қаптаған аттыларға маған алыстан  қарауға тура келд
Жақсыз жайылма сөйлемді табыңыз: [Оның қызықты әңгіме айтқысы келд
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [Абайдың ұғына түскісі келд
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [Жәрдемшіге хабар айтуға болады]
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [-Кімсің? Қайдан келдің?]
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [Менің арзан сөзді айтқым келмейд
Жақсыз сөйлемді табыңыз: [Оларға келуге болмайды]
Жақты сөйлемді табыңыз. [Мен қоғамға еңбегімді арнадым]
Жақты сөйлемді табыңыз: [Бүгін жиналысқа қатысуға тиіссіз]
Жақты сөйлемнің бастауышы нешінші жаққа қатысты екенін табыңыз:
Жақтың кең ашылуы арқылы жасалған дауысты дыбтардың қалай аталатынын көрсетіңіз: [Ашық]
Жақша ішіндегі көрсетілгендердің бірге жазылатынын табыңыз: [Ала(бота)]
Жалаң сөйлемді анықтаңыз: [Сіз айтып көріңізш
Жалаң сөйлемді көрсетіңіз: [Рахмет күлді, қуанды]
Жалғау арқылы байланысқан сөз тіркесін табыңыз: [Дәркенбайдан алды]
Жалғаулықсыз қарсылықты салаласты көрсетіңіз: [Баршагүл сәлем беріп еді,  ол қырын қарап кетт
Жалғаулықты қарсылықты салаласты табыңыз: [Күлген жақсы, бірақ шектен аса күлу – мәдениетсіздік]
Жалқы есімді көрсетіңіз: [Амангелд
Жалқы есімді табыңыз: [Астана]
Жалпы есім қатарын анықтаңыз: [Қала, көше]
Жалпы есімді анықтаңыз: [Құжат]
Жалпы есімді табыңыз: [Көл]
Жалпы зат есімді белгілеңіз: [Адам]
Жалпылауыш сөзге байланысты қойылмаған тыныс белгісін табыңыз: [Мәкіш, Ербол екеуі Абаймен құшақтасып амандасты]
Жаман дос көлеңке Басыңды күн шалса, қашып құтыла алмайсың; Басыңды бұлт алса, іздеп таба алмайсың. Қандай тыныс белгісі қойылмағанын табыңыз: [Қос нүкте]
Жанама толықтауышты табыңыз: [Ержан балаға көз тоқтатып қарады]
Жанама толықтауышты табыңыз: [Олар Абаймен көп кеңест
Жаңа сөздің жасалу жолын көрсетіңіз: [Бірігу арқылы]
Жатыс септікті сөзді табыңыз: [Бесігінде]
Жер тоймай, ел тоймайды. Сабақтасты анықтаңыз: [Шартты бағыныңқылы сабақтас]
Жинақтық сан есімді анықтаңыз: [Соңғы екеуіне ескерту жасалды]
Жинақтық сан есімді табыңыз: [Бесеу]
Жоғары-төмен үйрек,қаз
Жуан дауысты дыбыс қалай жасалады: [Тілдің қатысына қарай]
Жуан, жіңішке дауыстылардың аралас келген қатарын көрсетіңіз: [Кітап]
Жұрнақ арқылы жасалған зат есімді анықтаңыз: [Отын]
Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөзді табыңыз: [Зейнеткер]
Жұрнақ жалғанған сөзді көрсетіңіз: [Татулы]
Жұрнақ жалғанған сөзді табыңыз: [Қамқоршы]
Жұрнақтың неше түрге бөлінетінін белгілеңіз: [2]
Жүрегімнің түбіне терең бойла[2-жақ жекеше]
Жіктелген зат есімді табыңыз: [Әкеңмін]
Жіктеуге келмейтін қосымшаны көрсетіңіз: [-қалы]
Жіктік жалғауы жалғанбайтын көсемшені көрсетіңіз: [Келгел
Жіктік жалғауында тұрған сөзді табыңыз: [ауылданбыз]
Жіктік жалғауының екінші жағында сыпайы түрде тұрған сөзді табыңыз: [Әкімсіз]
Жіктік жалғауының екінші жағында тұрған зат есімді табыңыз: [Жиенсің]
Жіңішке буынды сөзді көрсетіңіз: [Етікш
Жіңішке дауысты дыбыстарды табыңыз: [Е, ү,
Жіңішке дауыстылар қатарын белгілеңіз: [ү, і, ә]
Жіңішке дауыстылардан жасалған сөзді табыңыз: [Мәжіліс]
Зат есімді синоним қатарын көрсетіңіз: [Құдірет, жасаған, жаратқан]
Зат есімнен болған етістікті анықтаңыз: [Түне]
Зат есімнің сұрақтарын көрсетіңіз: [Кім? Не?]
Заттанып тұрған сын есімді көрсетіңіз: Жаманға жүзіңді салма, малды екен деп. Жақсыдан күдер үзбе, жарты екен деп. [Жаманға, жақсыдан]
Заттық ұғымда тұрған сөздер қатарын табыңыз: [Су, от, орман]
Заттық ұғымның атауы болатын сөздерді табыңыз: [Демеуші, егінш
Заттың мағынаға ие болған еліктеу сөзді табыңыз: [Діріл]
Заттың сапасын тікелей анықтайтын сын есімді табыңыз: [Кәр
Интонация арқылы байланысқан тәсілді табыңыз: [Эпопея-үлкен дүние]
Кәсіби сөздерді көрсетіңіз: [Атыз, шиіт]
Кезектес салалас құрмалас сөйлемді көрсетіңіз: [Бірде ол да ақтарыла салатындай жақын көрінеді, бірде салқын тартып алыстап кетед
Кей сөзінің дұрыс жазылған нұсқасын табыңыз: [Кей кезде шындап сағынатын]
Кейінді ықпалды табыңыз: [Әжем]
Кейінді ықпалды табыңыз: [Боз жирен]
Қайталама қос сөзді табыңыз: [Көзбе-көз]
Келген қоныстанушылардың аттары оған өлең сияқты естілді. [Өлең сияқты естілд
Кестенің бізі
Коммуникативтік және экспрессивті эмоционалды сөздер – қай қатарға тән, табыңыз: [Әдеби тіл]
Көмектес септігіндегі сөздеер қатарын табыңыз: [Атаммен, ініңізбен, шегемен]
Көмектес септігіндегі сөзді табыңыз: [Келін(мен)бірге]
Көмектес септікті сөздер мен тіркесетін септеулік шылаулырды табыңыз: [Қатар, бірге, қабат]
Көмектес септіктің көнеленуінен қалыптасқан үстеуді белгілеңіз: [Кезекпен]
Көмекші есімді көрсетіңіз: [Алд, үст]
Көмекші есімді көрсетіңіз: [Маңы]
Көмекші етістікпен келген еліктеу сөзді табыңыз: [Жалп-жалп етт
Көмекші етістікпен тіркескен еліктеу сөз – сөйлемнің қай мүшесі екенін анықтаңыз:
Көнерген сөздер қатарын табыңыз: [Қызыл әскер, сауыт]
Көнерген сөздер нешеге бөлінетінін көрсетіңіз: [2]
Көнерген сөздерге қарама қарсы сөздерді табыңыз: [Неологизмдер]
Көнерген сөзді белгілеңіз: [Саптыаяқ]
Көнерген сөзді белгілеңіз: [Уәзір]
Көнерген сөзді көрсетіңіз: [Аға сұлтан]
Көп құрамды төл сөзді табыңыз: [– Шырағым, сен бала емессің, естісің, - деді Ұлжан ренжіп: - өзің барсаң бір сәрі. Ондай жерге Абайды несіне апарасың?]
Көп құрамды төл сөзді табыңыз: [- Ырысты бастық болсын, Әбіш хатшы болсын, – деп ұсынысын білдіріп: - Кел, үстелге жақын отыр, - деді ]
Көп мағынаға ие бола алатын сөзді көрсетіңіз: Марат домбыраның құлағын  бұрап берді. [Құлағын]
Көп мағынаға ие болатын сөзді табыңыз: [Білімнің кілт
Көп мағыналы сөзге жататын қатарды көрсетіңіз: Судың беті жалт-жұлт етіп жатыр. [Бет]
Көп мағыналы сөздің антонимін көрсетіңіз: [Құпия әңгіме]
Көп нүктенің орнына тиісті жұрнақты қойыңыз: [-шақ]
Көптік жалғаулы сөзді көрсетіңіз: [Саралар, кітаптар, тастар]
Көптік жалғауын табыңыз: [-лар; - лер]
Көпше түрде тұрған есімше тұлғалы етістікті табыңыз: [келетіндер]
Көркем әдебиет стилін көрсетіңіз: [Биылғы қыс сықырлаған аязсыз, құтырынған борансыз жұмсақ басталып ед
Көркем әдебиет стиліне тән белгіні анықтаңыз: [Образдылық]
Көсемше тұлғалы баяндауышты көрсетіңіз: [Қораның төбесі ашылып қалыпты]
Көсемшеден болған қос сөзді табыңыз: [Сөйлей-сөйлей]
Көсемшелі сөйлемді табыңыз: []Кемеші келсе, қайықшы судан шығады
Күрделі баяндауыш қызметіндегі сан есімді белгілеңіз: [Күш сынасатын сайыскерлердің саны екі жүз елу ед
Күрделі еліктеу сөзді табыңыз: [Тарс-тұрс]
Күрделі зат есімді көрсетіңіз: [Еңбекақы]
Күрделі зат есімді көрсетіңіз: [Кәсіпорын]
Күрделі зат есімді тіркесті көрсетіңіз: [Азық-түлік дүкен
Күрделі сан есімді көрсетіңіз: [Жиырма бірлерде]
Күрделі сан есімді көрсетіңіз: [Қызыл шырайлы]
Күрделі сан есімді көрсетіңіз: [Он төрт]
Күрделі сан есімді табыңыз: [Жүзінш
Күрделі сан есімді тіркесті көрсетіңіз: [Сегіз жүз он оқушы]
Күрделі сөздер қатарын табыңыз: [Қысқа-қысқа, аппақ]
Күрделі сөзді көрсетіңіз: [Биыл]
Күрделі сөзді табыңыз: [Белбеу]
Күрделі сөзді табыңыз: [Дәуреннің сезім
Күрделі сөзді табыңыз: [Жүз отыз бес]
Күрделі сөзді табыңыз: [Өңіржиек]
Күрделі сөзді табыңыз: [Шымқай қара]
Күрделі сын есімді белгілеңіз: [Сары ала]
Күрделі сын есімді табыңыз: [Қызылды-жасылды]
Күрделі сын есімді табыңыз: [Сүп-сүйкімд
Күрделі үстеуді ажыратыңыз: [Биыл]
Күшейткіш буынның сын есіммен қосақтала айтылуын көрсетіңіз: [Жап-жақсы]
Күшейткіш үстеуді анықтаңыз: [Мүлдем, тіпті, тым]
Күшейткіш үстеуді табыңыз: [Тіпті, әбден]
Күшейткіш үстеумен тіркесіп тұрған сөзді көрсетіңіз: [Әбден шаршау]
Күшейтпелі шырайдың анықтамасын белгілеңіз: [Біркелкі сындардың бірінің екіншісінен өте артық не кем екендігін көрсететін шырай]
Кірме сөздерді көрсетіңіз: [Бөтелке, кереует]
Кірме сөзді анықтаңыз: [Бәтеңке]
Кірме сөзді табыңыз: [Жәшік]
Қабаттаса қолданылған тыныс белгілердің  қалып қойғаны бар ма, көрсетіңіз: «Өзім алып шықсам қайтеді» деп ойлады ұста. [Сұрақ белгісі, сызықша]
Қабысуды анықтаңыз: [Біздің үй]
Қазіргі қазақ тілінің стиліне жатпайтынын көрсетіңіз: [Техникалық стиль]
Қай жердегі тыныс белгісі дұрыс қойылғанын табыңыз: [Есіктің киізін олай итерме; былай итерме; ашылмайды]
Қай жердегі тыныс белгісі дұрыс, табыңыз: [Сөйледі Жамбыл бәріңе: жасың менен кәріңе]
Қай сөзде «көк» сөзі бірге жазылатынын көрсетіңіз: [Көк(құтан)]
Қай сөйлемде үстеу сөз барын белгілеңіз: [Ағам кеше келд
Қай сөйлемде үтір дұрыс қойылған, табыңыз: [Жарайсың,Баймұратов, мен саған отыруға рұқсат етемін]
Қайталама қос сөзді анықтаңыз: [Балпаң- балпаң]
Қайталама қос сөзді табыңыз: [Жарқ-жұрқ]
Қалау рай қатысып тұрған сөйлемді белгілеңіз: [Ол да тілегін айтқысы келд
Қалау рай сөйлемнің қай мүшесінің қызметін атқарады, табыңыз: Осыдан кейін жаман жаппасын Ақбаланың жерқазбасының жанына тігіп алғысы келеді. [Баяндауыш]

Дата: 2012-03-09 Просмотров: 11008 Загрузок: 6 Язык: на казахском языке

  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: