Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі на казахском языке

Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі на казахском языке скачать бесплатно и без регистрации.
 

 

1. Әдебиеттен білім беруде пәнаралық байланысқа жүгінетін жағдай:

A) Өтілетін тақырыпты тереңдете бергісі келгенде

B) Өтілетін білім мазмұны толықтыруды, байытуды қажет етсе

C) Оқушылардың эмоциясына әсер еткісі келгенде 

D) Оқушылардың мәдениеттілігін көтергісі келгенде 

E) Оқушылардың қабілеті мен дарынына әсер еткісі келгенде 

 

 

2. Естуге негізделген көрнекіліктер:

A) Фотографиялар

B) Альбомдар

C) Музыка туындылары

D) Мүсін 

E) Макеттер

 

 

3. Әдебиеттік оқу сатылары:

A) Дауыстып оқу

B) Әдебиеттің тарихи курсын оқу

C) Шығармаларды мазмұндау

D) Мазмұндап оқу

E) Шығармашылық оқу

F) Әңгімелеп оқу

 

 

4. Көркем туындыны талдау барысындағы әдеби кейіпкерлерді оқып - үйренуде басшылыққа алынатын ұстанымдар:

A) Қазақ халқының саяси - әлеуметтік, философиялық талап-тұжырымын таныту

B) Шығарма тілінің көркемдігін ерекшелігіне байланыстыру

C) Гуманистік көркем шығармалардың басты мақсатты түрде алынуы

D) Рухани-адамгершілік талаптар қою ұстанымдарын жетілдіру

E) Шығарманың кейіпкерлер жүйесін түр мен мазмұн бірлігінде қарастыру

F) Тәлім - тәрбиелік мәніне назар аудару

 

 

5. Оқушылардың ауызша сөйлеу мәдениетіндегі басты мәселелер:

A) Сауатты жаза білу

B) Сұраққа толық жауап беру

C) Мақал-мәтелдерді жатқа білу

D) Жазбаша ресми тілде жеткізу

E) Жергілікті тіл ерекшелігін жиі қолдану

F) Мәнерлеп оқи білу

 

 

6. 8-9 сыныптардағы сабақтан тыс оқуларда негізге алынатын сабақ формалары:

A) Ойын сабағы 

B) Бақылау, емтихан сабақтары

C) Жәрмеңке сабақ 

D) Семинар сабақ 

E) Пікірталас сабақтары 

 

 

7. Мектеп оқушыларының әдебиет сабағы бойынша ғылыми ізденістерінің бастауы:

A) Реферат жазу

B) Әңгіме жазу

C) Шығарма жазу

D) Бақылау жұмысын жазу

E) Баяндама жазу

 

 

8. Әдебиет мұғалімі өз сабағында айрықша көңіл бөлуге тиіс мәселелер:

A) Жаңа ұғымдар

B) Проблеманы шеше білу

C) Алда тұрған мақсаттар

D) Берілетін оқу мазмұнының ғылымилығы 

E) Сабақтың өмірмен, қоршаған ортамен байланысы 

 

 

9. Әдебиет сабағындағы ең басты жұмыстардың бірі:

A) Көркем шығарманы жатқа айту

B) Ой-толғау, эссе жазу

C) Дауыстап оқу

D) Мазмұндама жазу

E) Көркем туындыдан әсер алу

F) Шығарманы бітім-болмысымен түсіну

 

 

10. Көркем шығарманы іштей оқудың жүйесі:

A) Дауыстап оқу

B) Көзбен оқу

C) Тексті рөлімен оқу

D) Шұбыртпа оқу

E) Талдай оқу

F) Көрмей оқу

 

Конец теста по теме Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі на казахском языке.


Дата: 2014-03-08 Просмотров: 3498 Загрузок: 70 Язык: на казахском языке

  • Перизат Тулегенова 18 May 2015 23:09
    у вас есть ответы?
    Ответить
  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: