Дене шынықтыру мен спорт педагогикасы тест скачать бесплатно и без регистрации.
1. Педагогика ғылымының жүйесі:
A) Жалпы педагогика, денсаулық педагогикасы және осындай салалық педагогикалары
B) Дене шынықтыру және спорттық құқықтық негіздері, спорт экономикасы
C) Спорттық жетістіктер
D) Спорттық физиология, спорттық медицина
E) Биохимия, биомеханика, этика
2. Білім берудегі құндылықтың мазмұны:
A) Құндылық ретінде əлеуметтік ілгерілеумен (прогресс) байланысты ұнамды мəн-мағыналы оқиғалар мен құбылыстар ғана танылады
B) Құндылық ретінде əлеуметтік деградациямен байланысты ұнамды мəн-мағыналы оқиғалар мен құбылыстар ғана танылады
C) Құндылық ретінде əлеуметтік тоқыраумен байланысты ұнамды мəн-мағыналы оқиғалар мен құбылыстар ғана танылады
D) Құндылық ретінде əлеуметтік регреспен байланысты ұнамды мəн-мағыналы оқиғалар мен құбылыстар ғана танылады
E) Құндылық ретінде əлеуметтік экспреспен байланысты ұнамды мəн-мағыналы оқиғалар мен құбылыстар ғана танылады
3. Тұлғаның дамуына әсерін тигізетін факторлар:
A) Стресс, нервтік қысым арқылы
B) Тоталді үлгірмеушілік факторы
C) Әділетсіз кіналау, ар-намысын төмендету факторы
D) Биологиялық факторлар: генетика, тұқым қуалаушылық, қабілеттер
E) Жалғыздық факторы
F) Қорқыныш, сенімсіздік, агрессия факторлары
4. Оқушыларда толерантты мінез-құлықты қалыптастырудың деңгейлері:
A) Бала санасында табиғатты қорғау, аялау сезімін, экологиялық мәдениетті қалыптастыру деңгейі
B) Басқа мемлекеттер мен әлем халықтарымен қарым-қатынаста позитивті геосаясатты жүзеге асыратын толерантты сананы қалыптастырудағы макро деңгей
C) Жанұя, педагог пен оқушы тұлғасынан тұратын, табиғи-климаттық, ұлттық ерекшеліктерімен сипатталатын кіші Отанды қалыптастыруға назар аударылатын микро деңгей
D) Экономикалық білімдер негіздерімен қаруландыру, қоғамның экономикалық саясатын ұғындыру, өндіріс, айырбас, бөлісу және тұтыну шеңберіндегі негізгі экономикалық қатынастарды меңгерту
E) Бұл тәрбиеленушінің қоғамдық мораль талаптарына сай санасына, сезіміне, әдет-қылығына мақсат-бағытына жүйелі түрде ықпал ету
F) Этникалық-әлеуметтік көпжақтылығымен, білім және тәрбие концепцияларымен ерекшеленетін белгілі бір аймақ көлемінде іске асатын аймақтық деңгей
5. Оқыту:
A) Білімді, икемділікттер мен дағдыларды игерту мақсатында оқушылардың өздік жұмыстарын ұйымдастыру
B) Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы кезінде білімді беру және меңгерту
C) Шығармашылық әрекет тәсілдерін үйрету
D) Оқушыларды өмірге дайындау мақсатында мұғалімнің барлық жинақталған білімді игерту жұмысы
E) Оқушыларды өмірге дайындап, оларға тиісті білімді, икемділіктер мен дағдыларды игертуге бағытталған мұғалімнің жұмыстану процесі
F) Оқыту әдістерімен, мұғалім мен оқушылардың байланыс түрлері
6. Оқытудың жалпы теориясының негізін қалаған:
A) Платон
B) Л.С. Выготский
C) М.Н. Скаткин
D) В. Штерн
E) К.Д. Ушинский
7. Оқытудың маңызды міндеттері:
A) Оқыту тәсілдері
B) Тәрбие беру
C) Оқыту құралдарын жасау
D) Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру
E) Ақыл-ойды, ұғымталдықты, қабілетті, дарындылықты дамыту
8. Балалар спорттық ұжымының шығармашылық іс-әрекетімен жаттықтырушының шығармашылық іс-әрекетінің үнемі ара қатынасы:
A) Дидактикалық принципі
B) Педагогикалық шығармашылықтарының ұстанымы
C) Ұстаздылықтың өзіндік ұстанымы
D) Педагогикалық басқару принципі
E) Зерттеу принципі
9. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері:
A) Конструктивтік жобалар
B) Мемлекеттік стандарт
C) Эксперимент, сауаланама тарату
D) Байқау
E) Жарыс, сайыс
F) Альтернативтік жобалар
10. Педагогика ғылымының мына саласы дене шынықтыру педагогикасымен байланысты:
A) Педагогика негіздері
B) Мектеп педагогикасы
C) Кәсіби техникалық білім беру
D) Әскери педагогика
E) Педагогика
F) Этнопедагогика
Конец теста по теме Дене шынықтыру мен спорт педагогикасы.
Таннур 06 May 2020 22:56