Төменгі сынып оқушыларының тәрбие жұмысының технологиясы тест на казахском языке

Төменгі сынып оқушыларының тәрбие жұмысының технологиясы тест на казахском языке скачать бесплатно и без регистрации.

 

1. Тәрбие ұғымы:

A) Кең мағынасында алғанда, қандайда да болса, бір жан иесіне тиісті азық беріп, сол жан иесінің дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз

B) Белгілі бір мәселені шешу үшін қолданылатын амалдар

C) Ақиқаттын мәнін құрайтын негіз

D) Оқушы мен оқытушының арасындағы байланыс

E) Оқыту - білім берудің - жолы

 

2. Тәрбие әдістері:

A) Жеке басқа ықпал ету құралы

B) Оқытудың, білім берудің және дамудың өзара байланысы

C) Мақсаттылығы

D) Оқытудағы қоғамның мұқтаждығына және жағдайына байланысты

E) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін есепке алу

 

3. Отбасы тәрбиесінің құқықтық негіздері туралы қарастырған құжаттар:

A) Табиғатты қорғау туралы заң

B) 1959 жылдың 20 қарашасында қабылданған БӘӘ Бас Ассамблеясы

C) Еңбек туралы заң

D) Этникалық мәдени білім беру тұжырымдамасы

E) Елбасы жолдаулары

F) Ғылым туралы заң

 

4. Отбасында балалардың тәрбие процесіне табысты ықпал жасау ететін басты белгілері:

A) Сыныптағы оқушының оқу іс-әрекеті

B) Пәнішілік сабақтастық

C) Қоғамға көзқарасы: еңбек және қоғамдық тәрбие институтына қатысы

D) Пәнаралық байланыс

E) Ұжымның даму сатысы

F) Тәрбиеші мен тәрбиеленушілердің ынтымақтастығы

 

5. Отбасымен жүргізілетін тәрбие жұмысының түрлері:

A) Баяндама

B) Ғылыми практикалық конференция

C) Музейге апару

D) Сенбілік

E) Театрға апару

F) Презентациялар

 

6. Сынып жетешісі жұмысының негізгі мақсаты:

A) «Заң», «Заңдылық» туралы ұғымдардың мәнін анықтау

B) Сабақта оқыту әдістерін тиімді пайдалану

C) Сабақтың дәстүрлі емес формасын қолдану

D) Сыныптағы әрбір жеке тұлғаның ғылыми дүние танымының қалыптасуын, жан-жақты жарасымды дамуына жағдай жасау

E) Мектеп оқушыларын қоғамның белсенді және саналы азаматы етіп тәрбиелеуге барынша ықпал ету

 

7. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлаудағы әр түрлі мақсаттары:

A) 3 айлық

B) Жақын қашықтық

C) 1 айлық

D) Жұмалық

E) Орта қашықтық

 

8. Бүгінде тәрбие сағатын балалар әрекетінің сипатына, олардың белсенділігі және дербестігі, өздігінен жұмыс жасау дәрежесіне, мұғалімнің рөлі маңыздылығына байланысты 3 түрге бөлінуі:

A) Тәрбие сағатын өткізуде кең көлемде білім, мағлұматтың, өмірлік және педагогикалық тәжірибенің болуы талап етіледі

B) Мұғалімдер мен оқушылардың өзара бірлікте атқаратын әрекетімен сипатталады

C) Қоғамдық –саяси үйірмелер

D) Оқушыларға белгілі бір заттық және рухани құндылықтарды жасау

E) Оқушылардың білімдерінің көлемін кеңейтеді

 

9. Тәрбиенің қоғамдағы атқаратын қызметіне орай өзіндік ерекшеліктері:

A) Ата-анамен бірлескен іс-әрекет

B) Бақылау әрекеті

C) Тәрбие шарасы

D) Ұзақ әрі қүрделі процесс

E) Қоғамдық құбылыс

F) Шығармашылық әрекет

 

10. Сынып жетекшісінің мақсат қоюшылық қызметі:

A) Тәрбие формаларын жүзеге асыру

B) Тәрбие тәсілдерін жүзеге асыру

C) Мұғалімдер ұжымының өзара педагогикалық әрекетіне қолдау көрсету

D) Өткен оқу жылы қорытындысының нәтижесіне талдау жасау

E) Педагогикалық процесті алдын – ала болжау, тәрбиенің мүмкіндіктерін жобалау

F) Бұқаралық ақпарат құралдарының балаға ықпалын бақылау

Конец теста по теме Төменгі сынып оқушыларының тәрбие жұмысының технологиясы.


Дата: 2014-03-06 Просмотров: 2449 Загрузок: 14 Язык: на казахском языке

  • X
    Ваше имя:

    Ваш email: